torsdag, januari 22, 2009

Födelsedagsbarn


Idag fyller två av mina äldsta vänner år. :D
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, PUMOR!
Kristina (ovan) blir 33 idag, blir man ganska trött av sig då? ;)
Tanya (nedan) fyller hela 37. Det kan man verkligen inte tro! 8O
You have very good genes. ;)


Har jobbat hela dagen, tanken var inte det, men det dök upp stuff så hela dagen fylldes med arbete och jag ska även jobba imorgon.

Kvällen spenderades tillsammans med Maggie, som åker på söndag! Surrade om lite dittan och dattan, målade naglarna, käkade och åkte nyss hem. Så tråkigt (för mig) att hon ska vara borta så länge, hela 6 månader! Nå, hon kommer att ha det så jävla kul! :)

Nu ska jag återgå till att Oj:a mig (första mensdagen) och rota igenom alla skåp i köket i jakten på godis. Det måste finnas en bit någonstans..!

Natti alla!

P.S.1. Måste träffas snart Dina, behöver skratta av mig med dig. Håller tummarna att det inte dröjer alltför länge tills dess.
P.S.2. Present kommer imorgon Tanya. Hoppas att du kommer gilla den. ;)

4 kommentarer:

  1. Ohh..vad jag blev glad när jag såg min fula nuna på din fina blogg! Blev alldeles varm i magen!
    Nej! Vi måste ses snart igen.. kanske en tripp till S-vall som måst inplaneras?

    Massor med kramar från en färsk dubbel-trea!

    SvaraRadera
  2. I like presents!
    :o)
    Toodles! /T

    SvaraRadera
  3. En bra idé kan vara att gå o se Changeling på bio. riktigt bra rulle.

    SvaraRadera
  4. Få se om min kommentar lyckas NU då!!!
    Dom där färgade skorna var fina. Speciellt dom röda!!!/elli

    SvaraRadera