söndag, januari 18, 2009

Önskan efter en hund...

Irländska Varghundar ...har ökat markant idag.
Det har tittats på Mannen som talar med hundar, pratats och lästs om hundar idag.
Vi vill ha, en vacker dag, en sån här underbar och go sötis. Vi vet bara inte när.
Nu, tycker jag. ;)
Fotot är taget från Svenska Irländsk Varghund Klubben.

Har inte varit speciellt produktiv idag, men en grej gjorde jag som verkligen behövdes - städade vardagsrummet. Dammsög igenom hela soffan, det behövdes verkligen. :)

Vi var som vanligt och åt söndagsmiddag hemma hos svärmor. Det bjöds på god, stark köttfärssoppa, hennes suveräna hembakta bröd och även våfflor till efterrätt. Sååå gott! Tack så mycket, Eva!

När vi kom hem var det soffan som gällde. Såg dagens avsnitt av Greek och nu ska jag snart se Merlin. D har somnat nu så jag passar på att se den, han är inte intresserad av att se denna serie. ;) Men jag är intresserad av magi, drakar och fantasy, så jag ser fram emot den. Hoppas att jag inte blir besviken. :P
Men det har jag svårt att tro.

Toodles!

1 kommentar:

  1. jag känner en som har. säg till om ni vill åka och hälsa på:)
    hälsar David (från norra)

    SvaraRadera