onsdag, januari 28, 2009

ASOS-paketet



Äntligen har jag varit och hämtat ut mitt rea-paket från ASOS på Posten! :D
Paketet hade hamnat av någon anledning ute på Posten Företag, och jag försökte promenera ut dit på lunchen igår. Mindes inte att det var så lång dit... Som ni som bor i stan kanske förstår, så fick jag vända tillbaka efter en bra stund då jag fortfarande inte såg byggnaden och lunchtiden höll på att ta slut. Tog bilen ut dit istället nu imorse eftersom dom öppnade redan kl 7.

Har provat grejerna och, hör och häpna, allt passar! 8O
Skorna hade en betydligt högre klack än vad jag är van vid och såg ut att ha på bild. Men dom var tokbilliga så jag behöver inte använda dom så ofta, iaf inte på jobbet. ;)

Nu ska jag slänga i mig resten av frukosten och göra mig klar för jobbet. Later.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Det här var inlägg #400 på denna blogg och jag har haft 12 168 st besök sedan
3 juni. Vad roligt, grattis till mig! Det här är nog det "projekt" som jag hållt vid liv allra längst. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar