onsdag, januari 14, 2009

...och god natt.

Lång dag på jobbet idag, kom in för att jobba till kl.09, det visade sig att jag började kl.10... Suck. Det var bara att gilla läget, men det fanns en del att ta itu med så jag körde igång ändå. Vad skulle jag göra, sitta och rulla tummarna 1 tim? :/

Anna M, Lill-Katja (kycklingfjunen som jag jobbar med) och jag stannade efter jobbet för att fixa håren våra. Jag blev äntligen av med min grymma utväxt. Löshåret hade vi inte tid att sätta i innan vi var tvugna att sticka, kl 22 slår larmet igång. Vi hann precis! Lörhåret sätter vi imorgon om det finns tid. Luggen blev också helt kanon. Tack, Lill-Katja!

Nu har mina halsmandlar börja svullna upp igen. Förbannat! Jag började känna av mitt på dagen att det kändes som det, och nu gör det jävligt ont att svälja... Hoppas att det gått bort till imorgon. Ska ta en Strepsil strax så jag kan somna.

Appropå somna, bäst jag lägger mig. Börjar kl 8 imorgon, så det blir ytterligare en lååång dag på jobbet imorgon (slutar 19). Klockan är alldeles för mycket nu. Natti.

1 kommentar:

  1. haha kycklingfjunen :D det var ett fyndigt namn haha.//Lill katja

    SvaraRadera