onsdag, januari 21, 2009

"Jävla lyxhustru"

Ja, det var var Therese kallade mig idag. *he* Tror hon blev glad för mig skull, att mannen min bestämde sig för att ta med mig ut på restaurang ikväll. ;)

D ringde strax innan jag slutade och frågade mig om jag hade några planer för kvällen, självklart hade jag inte det. Han tog med mig på Invito efter jobbet och där blev det en underbar tre rätters middag; löjrom och götta till förrätt, tonfisk med någon god lasagne till huvudrätt och efterrätten bestog av vit chokladmousse och varm choklad fondue, röda vinbär och björnbär. Helt otroligt gott! Till all denna goda mat drack jag något chilenskt rött vin, två glas. Blev lite lullig... Lulligheten har inte riktigt gott över än, och jag tror nog att jag kommer att somna rätt gott snart. ;)

Jag ska in och jobba imorgon ändå, det dök upp lite grejer jag ska göra. Detta innebär att jag måste försöka lägga mig i något rimlig tid - inte sitta och spela spel eller kolla TV hela natten. Alltså - "Tack och hej för mej, leverpastej".

3 kommentarer:

  1. Vilken karl du har! :D Han måste vara nöjd med dig. Dock kommer han inte vara lika nöjd med dig idag för då ska jag vara hos er och störa honom! Muhahaa! :D

    Och jo, inte heter det "tack och hej för mig, leverpastej" heller! :P
    Mamma sa också en rolig variant av den igår, det är därför jag kommenterar det :P
    Men hennes var grövre, "hej svejs leverpastej..s.." Ööööh nej! :D

    Hörs sen!
    P.s jag vill få håret färgat kanske idag.. vad tror du om det?.. ;)
    M A G G I E

    SvaraRadera
  2. Fick en idé, vet inte om den håller tills imorgon måste ventilera den med dig!

    Svärmor

    SvaraRadera
  3. Gud vad underbart! Har ätit på Invito i Umeå och det är ju bara alldeles alldeles underbart...Kram

    SvaraRadera