lördag, januari 17, 2009

P3 Guld

Riktigt juste scen! Gillar inredningen skarpt. Tomas har verkligen hamnat på rätt ställe, har strategist placerat sig vid kamerorna. *hehehe*

Redan uppstod två besvikelser; In Flames tog inte hem Årets Grupp och Takida tog inte hem Årets Låt! (HUR FAN KUNDE DOM INTE GÖRA DET?!)
Visst gillar jag låten Jag är en Vampyr som vann, men Året Låt är den INTE. Fanns väl ingen nominerad låt som förtjänade priset mer än Curly Sue? Det är en riktig långkörare, och den har funnits med i radio heeela året och spelats heeela tiden...

Men In Flames tog iaf hem priset som Årets Rock/Metal! :)

Fortsättning följer...



23:18

I övrigt så var P3 Guld kul att se. Äntligen en snyggt och bra producerad SVENSK "gala". :) Någon som jag edefinitivt måste spana in som lät mycket bra och intressant - Adiam Dymott.

Annars så har jag jobbat idag, känner av lite förkylning igen. Vänster halsmand-
el har börjat krångla igen. Suck. Kan den inte bara ge sig en gång för alla?

Kvällen fortsätter nu med att jag ska titta på lite inspelad Lipstick Jungle.
TV-tips! Du har väl inte missat The Mentalist på 5:an onsdagar 21.30?! SUVERÄN!

1 kommentar:

  1. Hallo i natten!
    Middag imorgon?
    Apropå önskebilen, tejpa upp en bild på den på kylskåpsdörren, det brukar funka för mig även om det kan ta tid.
    Nu ska Tip gå ut med mig!

    Godnatt

    SvaraRadera