måndag, januari 05, 2009

REA fynd på nätet

Har haft en riktig skön dag idag. Har hunnit med att softa (dvs. glo på TV:n), spelat Lego Batman, städat köket (äntligen!) och varit ut till IKEA. Nu sitter jag framför TV:n och tittar på gårdagens avsnitt av Bones med ett glas rött vin och tar det lugnt. D ligger och sover bredvid. Gör han något annat överhuvudtaget då jag bloggar, eller bloggar jag alltid då han ligger och sover???

Mumsade i mig en nachotallrik till middag; nachochips, ost, bönblandning, salsa och fefferoni. Mumma!

Appropå bananer, jag har gjort lite rea-fynd på nätet - har hunnit med att shoppa på cdon.com och ASOS.com. Filmerna som jag beställde borde komma på onsdag. Äntligen har jag investerat i dessa filmer Star Wars IV, V och VI (alla
i originalversion) och sen köpte jag även filmerna Försoning och På Andra Sidan Häcken. Åh, vad kul jag ska ha då jag tittar på dom! ;)



Fyndade alltså även dessa på den gigantiska REA-avdelnignen på ASOS.com:



Är sååå nöjd! Hoppas bara att dom passar..! :O
Jackan var precis en sådan som jag ville ha till bröllopet, men den kommer definitivt att komma till användning framöver också. =)

Toodles!

P.S. För två dagar sedan passerade jag 10 000 besökare! 8O
På 6 månader! Lilla jag! What?! :D
Det är fina vänner jag har. ;)

3 kommentarer:

  1. Hur gör du bönblandningen?? /elli

    SvaraRadera
  2. Jag bara gör en kommentarkontroll!
    Men när jag ändå är på tråden så att säga så kan det passa med "söndagsmiddag"?

    Eva

    SvaraRadera
  3. Ja just det idag, tisdag, middag alltså, Danne behöver inte duscha.
    Det unga paret som bor i mitt spare room har inte stigit upp ännu, inte undra på att de alltid är trötta.

    Eva

    SvaraRadera