måndag, januari 26, 2009

Motionsrunda


Direkt efter att jag kom hem från jobbet gick Tippan och jag ut och motionerade varandra en timme. Vi t.o.m. sprang lite, eller Tippan drog fram mig. Hade underlättat att ha haft en spark. :)
Hon tycker om att böka i snön, som kanske syns på bilderna ovan. ;)
Tippan tyckte dessutom att hon skulle bajsa nedför snövallen, med arslet uppåt. Ingen hit direkt. Vi fick tvätta av framtassarna lite...

Igår påbörjade Maggie och Erik sin resa med destination Australien. Det blev krokodiltårar. Jag HATAR att säga Farväl! Jag är en bölare och igår var inget undantag. Jag kommer sakna henne sååå mycket! Nå, hon kommer ha det så himla kul och få ett minne för livet, jag är glad för hennes skull. :)

Later. Nu ska jag ta lite bilder till Maggie på det jag shoppat tidigare idag. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar