torsdag, januari 08, 2009

Closet gamer?

Gulp! Vaknade för bara en liten stund sedan. Hjälp! HATAR att dygnet är helt åt skogen. Somnar vid 03.30 och vaknar runt 11. What the hell?! Måste nog skylla lite på mitt spelberoende...

Som Anna sa: "Closet Gamer" - det är nog det man kan kalla det. Jag vill inte erkänna att jag sitter och spelar så mycket som jag gör, och jag gör det i smyg för D (då han ligger och sover) för att han inte ska börja ana mitt problem. ;)

Har fått mail från min nya handläggare och en tid med henne! 8O
Hon kanske fick "dåligt samvete" efter mitt irriterade mail? Eller så kanske hon är en trevlig prick som tycker att man kanske ska träffa sin handläggare då
och då. ;)

Nu ska jag äta en väldigt sen frukost. Toodles!

2 kommentarer:

  1. Vi kan väl spela lite ikväll? :)

    SvaraRadera
  2. hehe, jag tycker att du kan vara avis också :P
    men ni får väl se till att komma ner och hälsa på! :D

    SvaraRadera