tisdag, januari 13, 2009

God morgon

Har vaknat alldeles för tidigt idag, 05.15. Suck. Detta innebär alltså att jag
sovit 5 timmar inatt, vilket innebär att jag får mycket mer tid att chilla nu på morgonen (trevligt), men också att jag förmodligen kommer att krascha någongång under dagen på jobbet. Mest troligt efter lunch... :/

Magen börjar redan kurra efter frukost. Har redan hunnit med två koppar kaffe så det är väl inte så konstigt. ;)

Lika bra jag äter och sen hoppar in i duschen. God fortsättning på dagen.

4 kommentarer:

  1. FÖRRESTEN! Hallå!? Ni ska ju komma till Australien först ;D
    Det har ni ju nästan lovat ;)

    SvaraRadera
  2. Jag vaknade också 5.15 vi hade ju kunnat umgås en stund.

    Eva

    SvaraRadera
  3. OM det hade varit så bra! Vi åker just den 21Juli från australien och då ska vi ju till bangkok i tre dagar innan vi kommer till sverige så det sket sig.
    MEN ni kommer ju till australien först ;)

    SvaraRadera
  4. och jo igen, jag gråter inombords för att jag missar disney med hampe och davve. Roligare får man nog leta efter!
    och ni får inte heller åka upp i (pariser-) eiffeltornet :P då blir jag ännu mer ledsen. hahaaaa!

    SvaraRadera