onsdag, januari 14, 2009

En jävulsk huvudvärk...

...har drabbat mig idag. Jag har för ungefär en timme sedan fått synen tillbaka, det gjorde smärtsamt ont i huvudet att hålla vänstra ögat öppet. Aj. Vaknade med huvudvärken som sällskap i morse och den tilltog mer under dagen. På eftermiddagen runt 16 började flimmret. Jobbade fram till 19 så det var bara att hålla ut. Var ju ensam där sista timmen så jag hade inget val, men jag trodde jag skulle kräkas vid några tillfällen... :(

Nu till något roligare. Therese på jobbet har fått en utmärkelse idag, Årets 'Loop', något som man kan likna vid Årets Medarbetare. Hon har verkligen gjort sig förtjänt av det! Har jobbat hårt som fan hela 2008. Grattis, stumpan!

En kort historia: vår efterlängtade TV-möbel kom igår. Det krävdes 3 vuxna män, mycket kämpande och tålamod, för att få upp den på 3:e våningen (utan hiss) och in i lägenheten.
(Danne meddelande mig per telefon strax efter att vi aldrig kan flytta mer.)
När D öppnade förpackningen var en av glasen i bänken krossad...i tusentals bitar. När han pratade med Mio idag fick han beskedet att dom skickar nytt glas. Yey! Bild på denna uuuursnygga möbel (med alla grejer i den och på plats) kommer om ca en vecka då nytt frontglas levererats.

Nu väntar söndagens avsnitt av Greek.
Btw...rätt tjej åkte ut ur Top Model idag.

Toodles! Nej, det lät för käckt för hur jag mår. Jag säger... Later.

P.S. Ska trösta mig med att har nu har en perfekt lugg och att löshåret sitter i igen. Tack för det Anna. :)

1 kommentar:

  1. Tack vännen!!!! hoppas det ordnar sig med skitmöbeln hahaha =) Den blir nog prima tillslut.
    Håller med om top model! Kramar

    SvaraRadera